پرسش و پاسخ
آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحهای منتقل میشوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.
چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟
لطفاً ایمیلهای اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیلهای ارسال شده به حسابهای کاربری gmail گاهی spam میشوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال میشود نه خود رمز.
آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
آیا برای خرید از بازرگانی بخارایی، حتما باید در سایت عضو باشم؟
بله، با این که بدون وارد شدن به سایت میتوانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.
آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
از طریق کد پیگیری سفارش که بعد از خرید در اختیار شما قرار میگیرد و یا میتوانید در ساعات اداری با تماس تلفنی با یکی از شماره تلفنهای بازرگانی و اعلام شماره سفارش نسبت به استعلام وضعیت سفارش اقدام نمائید.
آیا امکان ثبت سفارش بهصورت تلفنی وجود دارد؟
با استفاده از خرید آنلاین و ثبت سفارش از طریق سایت، بدون معطلی میتوانید نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمائید ولی در صورتی که مایل به ثبت سفارش به صورت تلفنی و یا مراجعه به بازرگانی و خرید حضوری را نیز داشته باشید میتوانید با همکاران ما از طریق شماره تماسهای موجود در سایت هماهنگی لازم را بهعمل آورید.